Monday, April 4, 2011

Malam Di Kota Melaka

Baru-baru ini saya bersama Sheikh Faiz bersama isteri dan anaknya berkunjung ke Melaka. Oleh kerana ketika itu saya dan kelurga berada di Bukit Baru Melaka.Tidak menjadi maslah bagi saya untuk membawa sahabt saya ini bersiar-siar di Bandar Melaka sambil menyusuri pemandangan malam di Kg Morten Melaka.Sememangnya Melaka telah mengalami banyak perubahan. Lihat sahaja gambar2 dibwah ini.Memang cantik setanding tempat2 lain di luar negara.



Gambar dari sudut bawah .Anak2 dan bini je naik.



Sahabt saya begitu kagum sehingga tidak dapat berkata2.


Sempat memberi pose terbaiknya.Sambil menunggu anak dan isteri selesai menaiki roda berputar tu.


Penulis pun nak berposing jugak.Kang orang tak percaya saya berada disitu.



Ini di Down Town sebelah Mahkota Prade.Gambar anak2 bermain belon.


Anak orang lain pun join sama.




Antara pemandangan indah sepanjang Sungai Melaka.


Melaka betul2 telah berubah.Dulu masa kecik2 kotor je sungai ni.



Dulu inilah tapak terminal express Melaka.Kini telah berubah wajah menjadi tempat tumpuan pelancong dalam dan luar negara.Boleh menenangkan jiwa.Tapi jangan dicampur dengan maksiat sudahlah..

Nukilan brotherfad
Kota melaka di malam hari

No comments:

Post a Comment