Wednesday, August 9, 2017

PERADUAN MENULIS CERITA SERAM





Hai semua. Baru baru ini saya ada join satu peraduan menulis cerita seram . Anjuran kisah seram berpuaka bersekutu di facebook. Seperti biasa cerita yang saya kongsikan bergenre komedi satira.Sudah begitu imej yang saya cuba tonjolkan didalam media sosial buat masa ini.

Walaupun begitu, setiap penceritaan saya biasanya ada mesej yang tersembunyi. Boleh dikesan jika cuba selami ayat demi ayat.

Apapun telah ada orang yang menang. 5 pemenang dikira berdasarkan cerita yang menarik dan mengikut format yang dinyatakan. Dan satu pemenang bagi kategori like yang terbanyak.

Tahniah buat semua.

Lepas ini saya akan masukkan cerita seram saya yang bertajuk Berhubung Dengan Alam Ghaib buat tatapan semua. Pasti seram dan menaikkan bulu roma anda.

ngeh!

Teks: Ibnu Ahmad
Foto: Ibnu Ahmad



No comments:

Post a Comment