Wednesday, August 9, 2017

PENGENALAN



Salam perkenalan kepada sahabat sekalian.

Nama saya Fudlullah Ahmad@Fud. Dikenali sebagai Pak Ali di kampung. Mengada - ngada meletak nama 'abang serum' di media sosial.

Saya orang Melaka dan kini menetap di Kota Senawang N9.Memulakan perniagaan bersama isteri atas nama Nuren Miracle Marketing. Produk pertama kami adalah Nuren Gold Face Serum. Satu satunya serum muka dari ekstrak Roselle serta bahan alami lain khas untuk kulit muka agar lebih 'Glowing' selain merawat kulit muka.

Kami juga dalam usaha menganjurkan perkhidmatan bengkel , kursus selain terlibat dengan perniagaan 'Homestay'.
 
Di media sosial, biasanya saya akan berkongsi:

1) Pengalaman hidup.
2) Aktiviti keluarga bersama isteri dan anak-anak.
3) Anekdot dan refleksi diri sebagai hamba Tuhan.
4) Berceloteh apa sahaja dan sembang bisnes.


Perkongsian saya banyak dalam penulisan humor dan santai. 'Suwit suwit gitu'.

Terima kasih kerana sudi berkawan dan follow saya ya.

Begitulah....ok nak gosok tudung isteri jap.

Ngeh!

Teks: Ibnu Ahmad

No comments:

Post a Comment